پس از درگیریهای گسترده در شهر الفاشر، مرکز ایالت دارفور شمالی، که از ۲۶ اکتبر به کنترل نیروهای موسوم به پشتیبانی سریع درآمد، دهها هزار نفر از ساکنان منطقه ناچار به ترک خانههای خود شدند. آوارگان از الفاشر و دیگر مناطق درگیری به شهر الضبه در شمال سودان منتقل و در اردوگاه تازهتأسیس « العفاض» اسکان داده شدند.

00:25

00:25
ویدئوهای بیشتر
آوارگان درگیریهای الفاشر در اردوگاه تازهتأسیس العفاض اسکان داده شدند
آوارگان درگیریهای الفاشر در اردوگاه تازهتأسیس العفاض اسکان داده شدند
ویدئوهای بیشتر